Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Once upon a...Halloween (Part 1)

Λατρεμένε μου αναγνώστη, κάτσε αναπαυτικά και ετοιμάσου να νιώσεις την καρδιά σου να χτυπάει σαν τρελή, τον κρύο ιδρώτα να λούζει το πρόσωπο σου και την αδρεναλίνη να χτυπάει κόκκινο. Ακολουθούν 12 + 1 (δώρο από το κατάστημα) μικρές ιστοριούλες που μπορεί να μην σε κάνουν να χάσεις τον ύπνο σου σίγουρα όμως θα σε κάνουν να κοιτάξεις πίσω σου. Έτσι γιατί έφτασε το Halloween...Κλείσε τα φώτα και ας αρχίσει το πάρτι...

1) Μόλις είδα το είδωλό μου στον καθρέφτη να μου κλείνει το μάτι...


2) Η κόρη μου δεν σταματάει να κλαίει και φωνάζει όλη τη νύχτα. Πήγα στον τάφο της να τη παρακαλέσω να σωπάσει αλλά δεν κατάφερα κάτι...

3) Μιας και μεγάλωσα με γάτες και σκύλους δεν με ενοχλούσε ο ήχος που έκαναν τα νύχτια τους στις πόρτες. Τώρα όμως που ζω μόνος είναι αλλιώς...

4) Ξύπνησα από ένα δυνατό χτύπημα το τζάμι. Έτσι νόμιζα στην αρχή μέχρι που είδα τη ρωγμή στο καθρέφτη. Και δεύτερο χτύπημα. Ο ήχος έρχεται από εκεί...

5) Χθες το βράδυ με ξύπνησε η γυναίκα μου να μου πει φοβισμένη ότι κάποιος είχε μπει στο σπίτι. Όμως η γυναίκα μου είχε δολοφονηθεί πριν δύο χρόνια όταν κάποιος είχε μπει στο σπίτι μας αργά τη νύχτα...

6) Πάντα πίστευα ότι η γάτα μου είχε προβλήματα στη όραση της γιατί δεν έπαιρνε τα μάτια της από το πρόσωπο μου μέχρι που μια μέρα συνειδητοποίησα ότι κοίταζε κάτι που βρισκόταν πίσω μου...


7) Χθες έκαψα όλες τις κούκλες των παιδιών μου. Εκείνα με κοιτούσαν απορημένα με δάκρυα στα μάτια μη μπορώντας να καταλάβουν ότι δεν ήμουν εγώ αυτός που τις έβαλε δίπλα από το κρεβάτι τους.

8) Μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά, γύρισα σπίτι και είδα την γυναίκα μου να κρατάει αγκαλιά της το παιδί μας. Δεν ξέρω όμως ποιο είναι πιο τρομακτικό. Το ότι η γυναίκα μου και το παιδί μας είναι νεκροί αρκετά χρόνια τώρα, ή το ότι κάποιος μπήκε στο σπίτι και τους έβαλε εκεί...

9) Άνοιξα το κινητό μου και είδα μια φωτογραφία μου ενώ κοιμάμαι. Το τρομακτικό είναι ότι μένω μόνος...

10) "Δεν μπορώ να κοιμηθώ" μου ψιθύρισε και τρύπωσε κάτι από το πάπλωμα. Ξύπνησα κρατώντας το φουστάνι που φορούσε όταν την είχαμε θάψει...


11) Έβαλα τον γιο μου στο κρεβάτι για ύπνο και εκείνος μου είπε: "Μπαμπά, μπορείς να κοιτάξεις κάτω από το κρεβάτι αν έχει τέρατα;" Έτσι και εγώ για τον καθησυχάσω κοίταξα κάτω από το κρεβάτι. Τότε ο γιος μου με κοιτάει και μου ψιθυρίζει: "Μπαμπά, πρόσεχε, κάτι είναι πάνω στο κρεβάτι μου"...

12)  Ένα κορίτσι άκουσε τη μαμά της να την φωνάζει από τον κάτω όροφο. Έτσι σηκώθηκε και κατευθύνθηκε προς τη σκάλα αλλά πριν προλάβει να φτάσει στο δωμάτιο η μητέρα της την τράβηξε στο δωμάτιο της και της είπε: "Μην πας κάτω. Το άκουσα και εγώ."...

ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΈΝΗ ΜΟΥ...

12+1) Το ρολόι έδειχνε 12:07 όταν ένιωσα τα σαπισμένα νύχια της να σκίζουν το στήθος μου και το άλλο χέρι της να μου κλείνει το στόμα για να μην ακουστούν οι φωνές μου. Πετάχτηκε έντρομος αλλά ανακουφισμένος αφού ήταν ένα κακό όνειρο. Και τότε είδα το ρολόι να δείχνει 12:06 και την πόρτα της ντουλάπας να ανοίγει...

Α ξέχασα...απομακρύνετε τους καρδιακούς και τα μικρά παιδιά από τη οθόνη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου