Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Harry Potter εναντίον Lord ...you know who

Ο ένας είναι από τους πιο αγαπημένους μάγους μικρών και μεγάλων. Ο άλλος είναι ο άρχοντας του σκότους. Ο ένας προσπαθεί να σώσει τον κόσμο από το κακό. Ο άλλος προσπαθεί να εδραιώσει στον κόσμο το κακό και το καθεστώς του.
Μα φυσικά και αναφερόμαστε στους φανταστικούς χαρακτήρες Harry Potter και Lord Voldemort (η μοναδική φορά που τον αποκαλούμε έτσι*) που έπλασε μέσα από τα βιβλία της η JKRowling. Η αρχή έγινε το 1997 με το «Ο Harry Potter και η φιλοσοφική λίθος». Έκτοτε, είτε μέσα από τα βιβλία, είτε από την μεγάλη οθόνη, μας προσφέρουν με τις συγκρούσεις του ατελείωτες στιγμές περιπέτειας και αγωνίας. Ποιος όμως είναι πιο δυνατός; Ο Harry ή ο Λόρδος; Αντέχεις μια ακόμα μάχη; Κάτσε αναπαυτικά και καλή διασκέδαση.

Χ: Τι λέει ρε Tom; Πάλι να τις φας θες;
Τ: Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος Ρούλη. Και ευτυχώς έπλυνα τα δόντια μου. Είμαι πιο δυνατός από σένα Harry.
Χ: Ωραία, λοιπόν, θα παίξω το παιχνίδι σου Tommy. Εγώ είμαι πιο δυνατός. Και να σου πω γιατί; Γιατί είμαι πιο όμορφος. Ψηλός, δυνατός, θαρραλέος. Για μένα πέφτουν ξερές οι γκόμενες. Εγώ έριξα την Ginny Weasley, την αδερφή του καλύτερού μου φίλου. Τούμπανο ε; Ψηλή, κοκκινομάλλα. Κάναμε και τρία παιδιά. Ενώ εσύ Tom τι έχεις να δείξεις; Ένας καραφλός σκελετός χωρίς μύτη.
Τ: Έτσι λες ε; Δηλαδή εσύ που έχεις μαλλιά τι κατάλαβες; Αν βρέξει εγώ χρειάζομαι μια πετσετούλα για να σκουπιστώ, ενώ εσύ θα παλεύεις με καμιά πνευμονία. Άσε και που με το να μην έχω μύτη γλιτώνω πολλές άσχημες μυρωδιές που εσύ απολαμβάνεις. Ξέρεις ιδρώτας, αέρια, άσχημο πράγμα δεν βρίσκεις; Και τι να πιάσει η κοκκινομούρα σου μπροστά στην Bellatrix μου; Πολύ τρελιάρα σου λέω. Και αντί να βάλεις την Hermione κάτω από την αρχή είπες να παίξετε τις κουμπάρες. Που θα μιλήσεις για ομορφιά εσύ ο στραβούλιακας; Που αν σου βγάλουν αυτά τα παλιομοδίτικα γυαλιά, θα πάρεις παραμάζωμα ότι βρεθεί μπροστά σου.
Χ: Αν θες να ξέρεις τα κορίτσια με βρίσκουν πολύ σέξι με τα γυαλιά. Άσε που η ουλή που μου άφησες στο μέτωπο με κάνει να δείχνω ατρόμητος.
Τ: Σιγά μην σε κάνει να δείχνεις και Chuck Norris. Η Hermione είναι πιο θαρραλέα από σένα. Που θα το παίξεις μάγκας σε μένα ενώ είσαι δημιούργημά μου. Χάρης εμένα είχες από πολύ μικρός κάποια δύναμη, γιατί εκείνο το καταραμένο βράδυ δεν κατάφερα να σε σκοτώσω. Και έγινες διάσημος γι’ αυτό. Και όλοι σε φώναζαν το παιδί που επέζησε. Έγινες γνωστός εξαιτίας μου Harry και απέκτησες δύναμη γιατί τότε άφησα ένα κομμάτι μου μέσα σου. Σε έκανα ένα από τους πεμπτουσιωτές μου. Γι’ αυτό και η ουλή. Και έγινες όσο δυνατός λες γιατί εγώ σου έδινα κίνητρο. Αν δεν ήμουν εγώ Harry θα ήσουν ένα τίποτα.
Χ: Μάλλον εγώ θα έπρεπε να σε αποκαλώ δημιούργημα μου. Θυμάσαι; Από το αίμα μου αναγεννήθηκες.
Τ: Μήπως να σου πω και ευχαριστώ;
Χ: Καλοσύνη σου, δεν θα με πείραζε καθόλου. Έλα Tommy. Ας παραδεχτούμε και οι δύο ότι είμαι ανώτερός σου. Τα έβαλα με γιγαντιαίους καλικάντζαρους και φίδια, με αράχνες, με δράκους, με παράφρονες,
Τ: Για την ακρίβεια έτρεχες να σωθείς φοβισμένος από τα περισσότερα.
Χ: Τα έβαλα με τον στρατό σου, με σένα τον ίδιο. Τα κατάφερα όλες τις φορές. 
Τ: Τα κατάφερες γιατί έτσι έπρεπε να γίνει. Για να πουλήσουν τα βιβλία και οι ταινίες. Φαντάζεσαι τι θα γινόταν αν σε σκότωνα από το δεύτερο κιόλας βιβλίο; Δεν θα υπήρχαν τα άλλα πέντε βιβλία και οι άλλες έξι ταινίες. Όλα για χάρη του χρήματος, χωρίς να βλέπουμε ποιος τελικά αξίζει.
Χ: Πες τους να ξεκινήσουν μια σειρά από βιβλία που θα έχουν εσένα στο τίτλο τους και εσύ θα είσαι ο πρωταγωνιστής. Μην μείνεις με το παράπονο. Σε αυτή τη σειρά όμως ο ήρωας είμαι εγώ. Από ένα αβοήθητο πιτσιρίκι που κοιμόταν στην αποθήκη κάτω από την σκάλα, που με βασάνιζαν οι συγγενείς μου, έγινε ο πιο διάσημος μάγος του κόσμου. Έχασα τους γονείς μου, φίλους, όμως δεν το έβαλα ποτέ κάτω. Δεν τα παράτησα ποτέ. Μέχρι και με το αίμα μου χρειάστηκε να τα βάλω για να γίνω αυτό που είμαι. Και δεν αναφέρομαι σε σένα μην το παίρνεις πάνω σου. Το θείο Vernon, τη θεία Petunia και το ξάδερφο Dudley εννοώ.
Τ: Αξιοθρήνητοι Μάγκλ.
Χ: Α, και πες τους, όταν σε κάνουν πρωταγωνιστή, να μην σε μοιράσουν πάλι σε πεντουσιωτές. Σε νίκησα πιο εύκολα από ότι περίμενα.
Τ: Ναι γιατί είμαι τόσο μάγκας που μοιράζω τη δύναμη μου δεξιά και αριστερά για να τους κάνω όλους δυνατούς. Το αφεντικό τρελάθηκε και μοιράζει δυνάμεις.
Χ: Το αφεντικό εκτός από τρελό είναι και αρρωστημένο για να θέλει να κόψει την ψυχή του σε εφτά κομμάτια. Και τέλος πάντων τι κατάλαβες; Ήρθαμε εγώ και η παρέα μου και σας τις βρέξαμε. Σας τρέχαμε ρε. Εγώ έχω Hagrid, Ron Weasley με την οικογένεια του, την Hermione, την Ginny, και τη Luna. Ολόκληρο Τάγμα του Φοίνικα σου έχω. Kingsley Shacklebolt, Nymphadora Tonks,  Kreacher και Dobby.
Τ: Dobby καπούτ. Τα μαθητούδια σου δεν πιάνουν μία μπροστά στους δικούς μου. Peter Pettigrew, Barty Crouch Jr, η σατανική Dolores Umbridge, Fenrir Greyback, Draco και Lucius Malfoy. Έχω και τον Snape.
Χ: Μπα αυτός εξαρχής ήταν δικός μας, πριν τον σκοτώσεις. Εγώ έχω και Minerva McGonagall, ζωντανά αγάλματα, Aberforth Dumbledore, Remous Lupin, Alastor Moody, Albus Dumbledore, Sirius Black.
Τ: Για την ακρίβεια τους περισσότερους δεν τους έχεις. Τους σκότωσα.
Χ: Ναι όπως σκότωσες και τους δικούς σου. Είναι ανάγκη να μου το θυμίζεις; Τουλάχιστον η μαμά του Ron σκότωσε την Bellatrix σου και ο Neville Longbottom με βοήθησε να σε νικήσω σκοτώνοντας την Nagini σου.
Τ: Είναι ανάγκη να μου το θυμίζεις;

Και ο νικητής είναι;;;
Η απόφαση δική σας…

*Θα τον γράφουμε με το κανονικό του όνομα Tom Riddle

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου