Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Once upon a… Halloween (Part 2)

Ο Οκτώβρης έφτασε και μαζί του φέρνει (εκτός από τα πρωτοβρόχια) το μυστήριο, το άγνωστο, το τρομακτικό. Το Χάλοουιν έρχεται στις 31 του μήνα και όλοι ετοιμάζονται να το υποδεχθούν. Καταστήματα εφοδιάζονται με τον απαραίτητο εξοπλισμό (καταραμένο Τζάμπο μια διαφήμιση για το Χάλοουιν δεν έκανες ποτέ), μικροί και μεγάλοι αγοράζουν στολές και ετοιμάζονται ψυχολογικά για την νύχτα που βγαίνουν οι κολοκύθες.
Στην Ελλαδίτσα μας όμως το έθιμο αυτό δεν είναι και τόσο δημοφιλές. Γι’ αυτό και εμείς σου βρήκαμε μερικές ακόμα μικρές ιστορίες (το πρώτο μέρος εδώ) που ίσως σε κάνουν να λερώσεις τα δαντελωτά σου βρακιά, ώστε να μπεις και σύ στο κλίμα και να μην μείνεις με το παράπονο.


1) Δεν μπορώ να κουνηθώ, να αναπνεύσω ή να ακούσω και είναι τόσο σκοτεινά όλη την ώρα. Αν ήξερα ότι θα ήταν τόσο μοναχικά θα είχα ζητήσει να με αποτεφρώσουν.

2) Μην φοβάσαι τα τέρατα. Απλώς αναζήτησε τα. Ψάξε στα αριστερά σου, στα δεξιά σου, κάτω από το κρεβάτι σου, πίσω από την ντουλάπα, μέσα στην ντουλάπα σου αλλά ποτέ να μην κοιτάξεις προς πάνω. Απεχθάνεται να την βλέπουν.

3) Έκατσα στο ράφι μου με πορσελάνινα μάτια να κοιτάνε απερίσκεπτα και φορώντας το ομορφότερο ροζ φόρεμα που μπορούσα να βρω. Γιατί έπρεπε να γεννηθεί;

4) Γυρίζεις στο σπίτι, κουρασμένος μετά από μια μεγάλη μέρα στη δουλειά και είσαι έτοιμος για να χαλαρώσεις μόνος. Σηκώνεις το χέρι να ανάψεις το διακόπτη για το φως, όμως ένα χέρι βρίσκεται ήδη εκεί.

5) Φίλησα τη γυναίκα και την κόρη μου για καληνύχτα πριν πέσω για ύπνο. Όταν ξύπνησα βρισκόμουν σε ένα  δωμάτιο γεμάτο ανθρώπους με τις νοσοκόμες να μου λένε ότι απλώς ήταν ένα όνειρο.

6) Ήμουν ξαπλωμένος στο κρεβάτι, σκεπασμένος με τα πόδια μου να είναι έξω από το πάπλωμα. Ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι να μου τραβά το πόδι.

7) Έβλεπα ένα υπέροχο όνειρα όταν ένας ήχος σφυριού με ξύπνησε. Ύστερα με το ζόρι μπορούσα να ακούσω τον ήχο του χώματος να πέφτει στο φέρετρο μου και να καλύπτει τις φωνές μου.

8) Καθόμουν εκεί και κοίταζα από το παράθυρο ένα άγνωστο έξω από το παράθυρο μου. Αλλά όταν
τον είδα να πλησιάζει και ένιωσα ένα πόνο στη πλάτη μου, τότε συνειδητοποίησα ότι όλη αυτή την ώρα δεν ήταν έξω αλλά πίσω μου.

9) Αγαπώ τα νέα μου παιδιά. Πιστεύω θα με αγαπήσουν και αυτά μόλις βγάλω την ταινία από το στόμα και το κάλυμμα από τα μάτια.

10) Όταν είδα την κούκλα της κόρης μου να κουνιέται στη μικρή της καρέκλα αμέσως την πέταξα. Αυτό που δεν περίμενα ήταν ότι η καρέκλα θα συνέχιζε να κουνιέται.

11) Στη μέση της νύχτας, ξύπνησα από την αίσθηση του αίματος να στάζει στο πρόσωπο μου. Κοίταξα πάνω και είδα τον εαυτό μου να κρεμιέται από το ταβάνι.

12) Δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη μου φορά. Ήμουν τόσο αγχωμένος και τα χέρια μου έτρεμαν αλλά ένιωσα ωραία. Όταν τελείωσε ξάπλωσα δίπλα της ανήμπορος να διώξω το χαμόγελο από το πρόσωπό μου, σκεφτόμενος πόσο πολύ ήθελα να το ξανακάνω. Δεν μπορώ να περιμένω να σκοτώσω ξανά.

13) Με χαϊδεύει στη πλάτη, με φιλά στο μέτωπο και μου ψιθυρίζει «μην ανησυχείς, θα είμαι πάντα εκεί για σένα». Το κάνει κάθε βράδυ την ημέρα της επετείου του θανάτου του.

14) Ένα βράδυ πήγα στο μπάνιο και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Ύστερα μόνο ο ένας από τους δύο μας έφυγε έξω και εγώ έμεινα να κοιτάζω τον άδειο καθρέφτη. 

15) Όταν έφτασα στο σπίτι του θείου μου δεν θα πήγαινα στο δωμάτιο της κόρης του, αλλά στο δρόμο μου για τον ξενώνα έριξα μια ματιά μέσα από την κλειδαρότρυπα και είδα ένα μάτι να με κοιτάζει. Η κόρη του όμως πέθανε πριν δύο χρόνια. 

Πηγές
http://www.twosentencestories.com/tag/scary/page/5/
http://thoughtcatalog.com/michael-koh/2013/07/40-freaking-creepy-ass-two-sentence-stories/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου